Marketing
Marketing internetowy - strategie, narzędzia i korzyści
Nieustający rozwój marketingu opierającego się na mediach społecznościowych, popularnych wyszukiwarkach, a także wzrost wolumenu handlu elektronicznego (e-commerce) uświadomił marketerom oraz właścicielom firm korzyści płynące z cyfryzacji. Dzięki łatwości obsługi, relatywnie niskim kosztom i coraz większej automatyzacji, skuteczne działania w zakresie marketingu internetowego przestały być domeną korporacji.
Rola marki w przedsiębiorstwie
Pojęcie (słowo) marka w literaturze marketingowej jak i języku potocznym występuje w wielu znaczeniach. Może oznaczać ,,szczególną pozycję asortymentową (produkt), linię produktu, rodzinę produktów lub cały asortyment oferowany przez określoną firmę’’ (Altkorn, 1999). W innym znaczeniu „marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona w celu identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy albo ich grup i wyróżnienia ich spośród konkurencji’’.